“Yazmak iletişim kurmak değil direnmektir.” Direnmek neşe verir.

11 Şubat 2012 Cumartesi

bir bakış, bir gülüş, bir küçük fotoğraf
bitmez, gece
ve anılar
büyümeyen bir büyük
kardeşin oldu abin
bir yabancı artık sevgilin
yoldaşın uzak sana
dostun sıradan bir arkadaşın

sitem eden üç beş cümle kalır geriye
ve sabah olmaz
inadına
küçük bi anı sarar
oysa hayat
...
zaman siler götürür ne kalmışsa
bir damla gözyaşı kalır geride
geriye
kocaman bedenden

sevgi söz olur
uçar gider
hatıralar kalır geride
üç beş cümle
hatırında bi yerde

öyküler anlatır insanlar birbirlerine
anlattım ben de
insanlara
yaşamadığım şeyleri öyle bir anlattım ki
kendim de inandım sonunda, yaşadığıma
devam ediyorum
...
hayatım
toplamda üç beş cümle
yalan üzerine kuruludur

bunu sen de bilirsin
her kimsen
sen de ben gibisin
et, kemik
toprağın altı beklemekte seni de

sabah olacak yine
yine acılar unutulacak
kitaplar yine tozlanacak


geriye kalan üç beş cümle...