“Yazmak iletişim kurmak değil direnmektir.” Direnmek neşe verir.

23 Ağustos 2015 Pazar

kadın adamı çok önceden sevmiş. adam şöyle düşünmekte: ben çok severim sevmesine ama bir kişiyi değil. ben şimdi seni severim, yarın yine seni severken bir başkasını da severim. sen de sevsen keşke ben sevdiğin gibi bir başkasını.

kadın yas tutmada. sevecek kadın çok da iş adam bulmada. yoksa ben de severim çok, çok kişiyi aynı anda. ama iş adam gibi olmayan adam bulmada.

babasından yaralı kadın. 'babamız bizi sevmedi.' adamda nerde o cesaret; babasının açtığı yaraları kapatacak. olsa olsa diyor yara artırırım ben de. uzak durayım o halde.

kadın gururlu. isteğini içine susacak kadar gururlu. yola gelmez güven olmaz bir adamı muma çevirmiş olmanın gururlu gülümseyişi yayılsın isterdi yüzüne, beis görmez dolunayla rekabet etmede.

bir aşk daha bilinen anlamıyla, başlamadan bitti. başka bir aşk mümkün.