“Yazmak iletişim kurmak değil direnmektir.” Direnmek neşe verir.

14 Kasım 2013 Perşembe

berk'le yazışma:

"berko dün ne konuştuk bak.

çehov uzun süre  doktorluk yaptıktan sonra yazarlığı meslek olarak kabul ediyor. haneke 40 yaşında film yapıyor. nbc de öyle. ercan kesal'ı biliyorsun, 50 yaşından sonra oyuncu oldu. böyle bir çok örnek var.

hayatta gerçekten yapacağın şeyi keşfetmek sanırım biraz uzun bi süreç. hemen olmuyor. bu geçiş sürecinde hayatını kazanacağın bir alanda başarılı olmak büyük şans.

eğer hayatını başka alandan kazanamazsan vaktinden önce yapmak zorunda kalabiliyorsun uğruna var olduğun şeyleri. örneğin yönetmen olmak istiyorum ben ama henüz film yapmam için erken olduğunu hissediyorum. bu süreçte yönetmenkikten para kazanmak zorunda kalır ve istemediğim halde bir şeyler yönetirsem istediğim şeyle arama mesafe giriyor.

oysa film yapmak benim için artık gereklilik olduğunda, film yapamaz hale geldiğimde film yapmak istiyorum ben.

öyle işte.
öperim seni."